A KIK-FOR Kft. száz százalékban önkormányzati tulajdonú cégként egyebek mellett az önkormányzati bérlakások költségtakarékos üzemeltetéséért, valamint a cég tulajdonában lévő üzletek és egyéb bérlemények hatékony, nyereséges működtetéséért is felel. Csaknem két és fél évtizede tartozik a társaság tevékenységi körébe a társasházak közös képviselete. Amikor az 1990-es évek első felében megkezdődött az önkormányzati bérlakások privatizációja, a tulajdonosok, a társasházi közösségek részéről felmerült az igény, hogy a cég lássa el teljes körű közös képviseletüket.
A 2000-es évek elején tapasztalható megtorpanást követően az elmúlt esztendőkben egyre nőtt a KIK-FOR Kft. által kezelt társasházak száma, és a tevékenység folyamatos bővítése várható – pályázatok útján – a továbbiakban is. Jelenleg közel negyven társasházban mintegy ezerháromszáz saját tulajdonú lakás kezelése folyik. A fellendülés elsősorban a feladatellátás átszervezésének, és az új kollégák friss, újszerű szemléletének köszönhető. Az elmúlt év őszén váltás történt a társasházkezelői csoport élén. Ezt követően a kibővült feladatoknak is köszönhetően a bérlakás- és társasházkezelési osztályra új vezető érkezett, akit arról kérdeztünk: melyek a társaság legfontosabb vezérelvei a társasház-kezelési munka során, illetve milyen intézkedések szolgálják az ügyfelek elégedettségét.
– Cégünk elkötelezte magát amellett, hogy jelentős szakmai ismeretekkel és tapasztalattal rendelkező ügyintézőivel magas színvonalú szolgáltatást nyújtson a már meglévő és a jövőbeni ügyfeleinknek is – mondta dr. Svircevic-Bodnár Ágota. – A gyorsan változó jogszabályi környezet naprakész ismeretéhez elengedhetetlen a folyamatos szakmai továbbképzés, ezért 2014-ben három közös képviselői feladatokat ellátó kollégám végezte el a társasházkezelői képzést, emellett a csoport valamennyi munkatársa folyamatosan jár képzésekre, konferenciákra. Jelenleg kiemelt szerepet kap az új energiahatékonysági pályázat megismerése, a lehetőségek feltérképezése. A KIK-FOR Kft. számára fontos ügyfelei elégedettsége, így az általunk nyújtott szolgáltatások minden részén fejlődésre törekszünk. A könnyebb ügyintézés érdekében heti egyszer bevezettük a hosszabb nyitva tartást, így csütörtöki napokon már délután 17.30 óráig fogadjuk ügyfeleinket. 2015 év elején új társasházkezelő szoftvert vezettünk be, mellyel sokkal hatékonyabban és gyorsabban végezhetők el a napi feladatok, az adminisztrációs terheket pedig csökkenteni tudjuk. A kényelmesebb ügyintézés érdekében pedig új pénztárhelyiség került kialakításra a Csányi János krt. 14. szám alatti ingatlan főépületében. A fejlesztések nem állnak le, a tervek között szerepel az új szoftver továbbfejlesztése oly módon, hogy az ingatlanok tulajdonosai is hozzáférést kaphassanak a társasházkezelői program őket érintő részeihez, így bármikor nyomon követhetik a közös képviselők munkáját. A képzéseken megszerzett ismeretekkel mindig naprakészek vagyunk a pályázati lehetőségek, a legújabb társasházi műszaki technológiák terén, így könnyen alkalmazkodunk az újabb és újabb kihívásokhoz.